Nevagibi Kızlar son 2 gecedir değerlendirmiştik bu 3. Gün olacak yarın çatlarsa yarında olması lazım sperm kalitesi düşer mi acaba Birde çatlaması için havuç mu yiyim suyu mu daha faydalıdıe
Bebegimgeliyor10 Nevagibi cenim ben 25,26 temmuzda pik gördüm 27 de çatlama 24,25,26,27 temmuzda 4 gün üst üste ilişki oldu şuan hamileyim 🥰 değerlendir sen de🥰
zemher Nevagibi tabi ki olur, önemli bir folat içeriğidir aynı zamanda. Ben bu şekilde çatlama gördüm. Çatlama iğnesi olmam gereken ayda olmadım havuçla çatlattım pil gördüğüm gün ve ertesi gününü kesin değerlendirdim. Sonuç gebelik. Allah size de nasip etsin
Nevagibi Bebegimgeliyor10 yaa tebrik ederimm darısı bana Teşekkür ederim ederim bende değerlendiriyim o halde :)
Bebegimgeliyor10 Nevagibi inşallah hayırlı haberler alırsın canım 💞benimde bugün kontrolüm var 5+3 oldum ilk komtrolum bakalım ne gireceğiz 🥰