Kızlar benimkinin 34. Haftada falan çok olmasa da suyum biraz fazla olduğu için erken doğum riski vardı şükür onu atlattık , 38+5 olduk şimdide gelmek istemiyor yeri rahat herhalde 😂 taktik maktik birşeyler verin bana yapayım hayırlısıyla kolaylıkla kucağıma almak istiyorum artık yavrumu 🥲