Mym Kızlar 28+3 haftalığım 3 gün önce 2 kez karnım sertleşti.Bu günde 3 kez aynı şey tekrarlandı.Bu ne demek oluyor bi bilgisi olan varmı ilk hamileliğim çok korkuyorum😣
Melike26 Mym gaz sancısıdır yüksek ihtimal ile. Kasık ağrısı ve kanama tarzı bişi yoksa sıkıntı yoktur sanıyorum
Yalinn8 Mym artik yavas yavas sertlesmeler toplanmalar olabilir canim, rahim kendini hazirliyor mevzusu, sıklıgı önemli sadece
Melike26 Mym hem yediğiniz besinlerden gaz oluşabilir,hem de bebek büyüyor artık pozisyon değiştiriyor toparlanıyor ondan da olabiliyor. Sertleşme sonrası hareketlerini takip et. Ciddi bir sorun olacağını sanmıyorum bende çok yaşıyorum 😊
Yalinn8 Mym korkmaa, bak hepimiz yasiyoruz zamanla articak bunlar, büyüyor bebis, rahim kendini hazirliyor, dedigim gibi sıklıgi onemli, kasilmalar olabilir gunde bikac defa, normal
araskubra 28. haftamdan beri bendede oldu suan 32deyiz hala var ben surekli afedersiniz gaz sorunu yasiyorum gaz yapacak yiyeceklerden uzak durmak lazim lavabo sorunu yasamakta buna etken tabi ama herkesinki baska oluyor canim
efsanee_ Mym dr görünmende fayda var canım. Geçen hafta bende bunun için gittim bi kaç test yaptı dr sıkıntı yok dedi. Ama normalde basit bişey degilmiş.
Shrydn Mym kasilmadir o. Erken dogum belirtisi diyolar ama bende de oluyodu. 38 oldum hala dogurmuw deyilim