benimadimannee Kızlar selam . Eşim 25 yaşında , 7 aydır çocuk istiyoruz . Sperm testinden anlayan varsa sonuçları yorumlayabilir miii lütfen? ❤️
vilanelle benimadimannee iyi sonuç, 25 yaştan daha iyi sonuç beklenir ama bence bunla da rahatlıkla hamile kalırsın