yesilanne97 bana da öyle dediler 21haftaya girişim heniz net bilmiyorum cinsiyeti Çarşamba günü öğrenicez inşallah bana da dediler aynısını benimde bebeciğim göstermedi ama annem edepli dedi bebeğin 😂😂😂bu da bir bakış açısı 😂😂arkadaşada erkek demişler ama şimdi kızının olacağını söylediler bunlar ancak 20.haftada net belli olur tabiki kendini gizlemese 🤰🏻🤰🏻🤰🏻🐥🐥🐥🐣🐣