yucellirem Kızlar selam🙈 9.haftadayım ve bütün hurafelerde erkek çıkıyor ama meraktan da çatlıyorum tabi😂 Çin ve maya takvimi erkek dedi. Makas&Bıçak da bıçağa oturdum. İp&Yüzük ileri geri gitti ve erkek çıktı. Ultrasona bi baksanıza 🙈😂
yucellirem rupar Amiiinn inşallah sağlıkla gelsin umarım🤲 kese yamuk olursa erkek, yuvarlak olursa kız diyorlar benimde kese yamuk sanki😂
TubaEmine_25 Ben anlamam ama çin takviminde yaşınıza 1 yaş eklemeniz gerekiyor o şekilde yapıncada erkek mi çıkıyor
yucellirem  Kızlar 10.Haftaya girdim ve kese değişti😂 Artık tamamen yusyuvarlak duruyor galiba kız olma ihtimali var 🙈