Mrvaydn18 Kızlar sol kasığım öylesine ağrıyor ki resmen durup durup bıçak saplanıyor. Böyle olan var mı? Acile mi gitsem ki karar veremedim 🙄😞
meleklerim3757 Mrvaydn18 İdrar yollarında intihap varmı canım benimde öyle oluyor bende intihap vardı ilac kullandım gecti şimdi yine agrım var perşembe günü gidince test yaptırıcam ama son zamanlarda yalancı sancıda olabilir
EsmaKlc Mrvaydn18 btün hamileliğim boyunca çektiğim tek şey kasık ağrısı yorulunca daha kıbırdıyamıyodum bebek aşağa indikçede sğrısı artıyo hiç geçmezse bi acilegdersn cnm
Mrvaydn18 meleklerim3757 evet canım iltihap vardı ama antibiyotik kullandım geçti. Bugun uzandım hala durup durup batıyor ya.
EsmaKlc Mrvaydn18 bnim iltihabım da yoktu ama oluyodu iki büklüm kalıyodum gittim doktora olur rahim büyüyo bebek baskı yapıyo delan dedi