36+2′yiz, ağrılarım oluyor. Kendini topluyor, sonra yumusuyor karnım ve artık kasık bel ağrılarım fazla ama böyle doğum sancısı gibi değil. 2 gündür midem çok kötü boğazdan gelen bi yanma var geceleri uyutmuyor midemi bulandırıyor. Hastaneye gitmedim, leke yada şu falan gelmiyor diye acaba gitmem gerekiyor mu kasık agrisinda bile ay lütfen tecrübeli, bilen anneler söylesin ben çok strese girdim. Hani hastaneye falan gitmedim bu yüzden lekelenme ve şu gelmesinde mi gidecem. Şuan ortada bir şey yoksa gitmeme gerek var mı? Bunca zaman alttan muane yapılmadı açıklığa falan bakılması icin diye diyorum.