Kızlar 29 aylık olacaz dünden beri yemek konusunda kavga edyrz.Yani kızım ediyor benimle cüce 😂Yemicem diyor dün kahvaltı hazırladım sevdiği tarz öbür türlü hazrldim yemedi sevmedi en korktuğum şey o konuda babasına çekmesi çekti ya sorarsanız anlatrm🥲 Bugün de kızartma yaptım az olsada yedi o kadar yavaş yavaş yiyorki yani oyun oynuyor yemekle su içti kalktı öğlen çorba vercm onu sevdi.Birazda böyle olması benim suçum çünkü gebelikte mutfağa çok az girdim 3 ay annemgil kaynnam eşim dışarda yaptrrdi çok halsiz olurdum kusup dururdum kolay yemeklere kaçırdım farkında olmadan kızım bu duruma alıştı hatta eşim dışarda ne zaman yemek getirse nasıl sevinir oturur karnını doyurr kalkar bütün gün peşinden koşarım o halde yesin diye adam hazr yemeği görünce koca adam gibi yer kalkar bide market alışverişini 6 ay boyunca az az ben yapardım eşim yoğun ek ise de giderdi o süreçte farkında olmadan markete de alıştı orda oyun bölümü var 15 dakika orda oynar meyve suyu süt dilimi alır öyle çok zararı yok oyuncak Uygun fiyatli alırdım gözü kalmasın orda hata yapmışım her markette gittiğim de 200 limit ona ayrrdim ne olur ne olmaz çocuk gözü kalır diye aslında ben küçükken çoğu şeye gözüm kalırdı kızımın kalmasın diye bu kadar hasasim şuan onun yemek yemesini istiyorum dünden beri evde bilerek çıkarmadım hayiri öğrenmesi lazım eşimde söyledim sınırı öğrensin kızlar yardım edin nasıl yemek yedrcm ya 🥲