Bence de hiç korkmayın yakındır hissedersiniz herkesin bedeni farklı bebekler de farklı ☺️ hissettikten sonra da bu sefer hareket etmedi iyi mi telaşı başlıyor 😅 ben 17. Haftamda hissettim. Doğum günümdü çok istemiştim, kendimi de çok dinledim o gün. Minik bir kıpırtı verdi bebeğim. 🥰 sonraki haftalarda hareketi yok diye kaç kere kendimi yedim bilmiyorum, sağlıkla gelsinler inşallah ☺️ böyle konularda kıyaslama yapmak sadece üzüyor