iremzeyneep Kızlar selaam 4+6 da keseyi görmüştük. Bugün 6+2 doktorum Pazartesi günü gel dedi 6+6 olmuş olacağıız kalp atışını siz kaçta duymuştunuzz
Deletedmom_297 iremzeyneep 6+2 de duyamadık 8+0 da duydum bence 7 hafta sonrası gidilmeli ben 2 hafta stres olmuştum varmı yok mu diye
xesra-0911 iremzeyneep 6. haftam da keseyi görmüştüm 9. Haftada duydum kalp atışını o zaman bile minik minik duyuluyordu 🥰
tugcemre58 iremzeyneep vajinal ultrason ile 6+0 da duydum geçen gün özele gittim dişim için üstten ultrasona aldılar 6+4 düm kalp atışı yeni başlamış dedi belli belirsiz duyuldu duyulmadı arasındaydı
babygirl02 iremzeyneep ben gebeliğimi 7 haftada öğrendim gittiğimde hem bebeği hemde kalp atışını duymuştum
Jdjsjsksk Değişkenlik gösteriyor sanırım ben gittiğimde 6 haftalık dedi ama sat düzenlenecek kese gördük bu pazartesi için gel dedi bakalım inşallah duyarız