Asyam4316 Kızlar ilk kızımın adı Asya nasipse ikinci kızım olucak doğuma az kaldı ama uyumlu ısım bir karar veremedık yardımcı olur musunuz ?😊🌸
deletedmom43191 Asyam4316 arya 😍 lise arkadaşımın kızlarının ismi ayni zamanda 3 yasindaki asya 1 yasindaki arya
Seymatrkay Asyam4316 Uyumlu olmak zorunda mı ? İsmi güzel. Başka güzel bir isim bulun bence. Uyumlu olacak diye içinize sinmeyen isim olmasın. Hayırlısı olsun.
Seymatrkay Asyam4316 O zaman siz netten çok araştırma yapın. İlla bir isim bulursunuz. Çok çeşit isim var. Kolaylık diliyorum.
melsaanne Asyam4316 ben kızıma Maysa ismini koyacağım, kafiyeli şeyler hoşunuza giderse Asya ile Maysa uyumlu olur 💕