Nihallce tadı çok kötüydü ben 75 mg lik bir şey verdiler icemedim hepsini içtim aslında ama kustum kusunca test iptal oldu tekrar içemem dedim çok şekerli bir içecek ondan kustum ben zaten tatliyla aram yok hiç , şuan takip yapiyorum şeker ölçme cihazı ile…doktorundan rica edebilirsin 50 mg tüketebilir miyim diye o zaman galiba kusma yaşanmıyor çoğu kişiden öyle duymuştum.