Dileeek- pol34 valla kafam iyice karıştı bende kurutma yok kış olacağı için sürekli çamaşır yıkanacak yani alışverişe yeni doğandan az 0-3 aylık 3-6 aylık kıyafet alayım 😊
Dileeek- dmrelif aşırı kafam karıştı evimde kurutma yok kış bebeği olacağı için sürekli makine çalışcak evin içi zaten sıcak olur gece gündüz yakarız petekleri üşümez evde kısa kollu zıbın hiç almayayım mı
Kartalmommy Dileeek- bence kısa kollu zıbın al uzun kollu çok alma üstüne bir şey giydireceğin zaman kolları toplanıyor ben kısa kol ve askılı tercih etmeyi düşünüyorum
yesimvera Dileeek- benimde kış bebeği olacak ocak ortası gibi olacak sanırım bugün başladım yeni ufaktan
dmrelif Dileeek- o yine de üşür yenidoğan bebekler çok üşüyor yenidoğan olarak alma ama 0-3 olarak al
yesimvera Dileeek- aslında mantıklı olan liste yapıp indirime düştükçe almak çünkü bazen gerçekten böyle düşününce insanın aklı karışıyor. Ben şuan çoklu zıbın ve tulum aldım ↉ olarak birde ıslak mendil indirimde onu sipariş verdim
Dileeek- yesimvera evet çok doğru gerçekten kafam karıştı benimde bende liste ayarlıyorum yavaş yavaş almaya başlayacağım
yesimvera Dileeek- zaten doğuma daha var. Liste yapınca aldığını işaretle hem uyguna alınmış olur hemde kafan karışmaz sakin sakin stres olmadan bütün eksikleri rahatlıkla almış olursun
yesimvera Dileeek- zaten doğuma daha var. Liste yapınca aldığını işaretle hem uyguna alınmış olur hemde kafan karışmaz sakin sakin stres olmadan bütün eksikleri rahatlıkla almış olursun
Mizgin2020 dmrelif ilk gebeliği olan ben 16+4 haftaliğim ve çok tecrübesizim kopyaladım tüm yazdığınızı çok teşekkür ettim bilgi için
dmrelif Mizgin2020 rica ederim eksikleri vardır elbette bu listenin de ama genel olarak yeterli zaten doğduktan sonra eksiklik hissettiginiz bir şey olursa eklersiniz
Dileeek- dmrelif tekrardan merhaba aklıma takıldı sorucam sorucam hep unuttum uyku tulumu 1.5 tog ne demek ben nasıl bilip alacağım bunları acaba 😊
dmrelif Dileeek- üstünde yazar tog ne kadar yüksekse o kadar sıcak tutar mesela yorgan 1.5 tog battaniye yada pike 1 tog işte yazın 0.5 gibi gibi dusunebilirsin etiketinde olur mutlaka