Kızlar benim adetim 3 gün gecikti dün akşam sıva alımına dikkat etmeden test yaptım ama negatif çıktı şu anda da belirgin olarak bel ağrısı karnımda şişlik ve gaz şikayetlerim var testlerin çıkardığı negatif doğru mudur yoksa yarın hastaneye gitmem gerekir mi bugün döngüm’ün 35 günü hala olmadım geçen ayda bir gün gecikmiştim ama doktora gittiğimde basit bir kist oluştuğunu söylemişti adetle atılır demişti tarlusalla birlikte adet olmuştum 12 Ağustos’ta kontrole gittim kistin atılmış yeni bir kişi de yok rahim kalınlığım falan da iyi demişti şu an neyden gecikmiş olabilirim