
Ardı ardına 2 düşük sonrası ilk defa sakladığım ultrason resimlerine bakarken ağlamıyorum🫂
Sürekli bir sebep arayıp üzülmek benim bundan sonraki sürecim içinde yıpratıcı olacak diye düşünüyorum. Artık olanı kabullenip bundan sonrası için umutsuzluğa kapılmayacağım. Çünkü sonrası için de hep olumsuz düşünüyorum. Çok şükür hiçbir sağlık problemim çıkmadı. Bundan sonra bi de kan sulandırıcı ile deneriz. Dilerim bu sefer bebeğim benle kalmayı seçer 😙🫂