sendekimsinnn Kızlar yüzümde 5-6 tane ben var ama et ben değil böyle kahveremgi remginde onları sildirmek istiyorum da korkuyorum deneyimli olan varmı bu konuda bide bunları sildirmek için güvenli bildiğiniz yerler varmı nereye gitmeliyim
Simsimsem sendekimsinnn benim yüzümde de vardı ama cilt üzerinde kabarık olanlardan. Ben özel bir hastanede plastik cerrahi bölümünde cerrahi olarak aldırdım. Yani kesip dikişle aldırdım. Hastene ya da plastik cerrah dışında güzellik merkezi vs o tarz yerlerde işlem yaptırmayın. Genel cerrahi bölümü de ben alıyor o bölüme de bakabilirsiniz.
sendekimsinnn Simsimsem benimki kabarık değil canım dümdüz tenimle bir onları cerrahi almaz bnce bilmiyorum yinede
Simsimsem sendekimsinnn yok cerrahi almaz. Büyük bir ihtimalle lazerle ya da dondurarak yakarlar sizinkileri. Siz yine de doktora gidin.
sendekimsinnn Simsimsem aynen bnde öyle tahmin ettim ama lazerdende korkuyorum açııkçası iz vs kalır diye bi dermotoloğa gideyim en iyisi