Selam kızlar 29 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk doğumum çatı darlığından dolayı planlı sezaryen olmuştu özelde oldum kafamda soru işaretleri var ikinci gebeliğimde devlette takipliyim orda olacak doğum sizce yeniden sezeryan mı olurum çatı darlığım var çünkü yeniden çatı muayenesi yaparlar mı ikincisinde yoksa direk sezeryan mı olur başına böyle bir durum gelen var mı ?