Parek00 15 haftalık olduk, Doktorumuz kız demişti. Başka doktora gittik dün kontrole asla bacaklarını açmıyor neler yaptık yedik içtik yok.. Doktor da tahminime göre evet kız bebek dedi. :D Göstermiyoooorrr bizimkiii
HavvaM0806_ Parek00 ben 11 haftada öğrenmiştim cinsiyetini erkek kız çocukları biraz daha geç öğreniliyor hele pozisyon net değilse
Bicirik2025 Parek00 bebim kide arsiz ultrasonu bi acti direkt bacaklarini acmis 😂😂 hepsi farkli farkli
2bebelianne Parek00 26. Haftadan selamlar 16. Haftada kız denildi bır daha asla açmadı bacaklarını detaylıda bile 😂 edepliyizdirr♥️
Parek00 HavvaM0806_ İnanın 2 oğlumda da bu aylar da hazırlığa başlamıştım :D Bunda yok asla açmıyoor bir cinsiyet partisi yaptık geçen haftalarda doktorumuz kız dedi. Sonra açmadı
Tamammyeterr HavvaM0806_ bence cnm ilgisi yok yengem 12. Haftada öğrendi kız olduğunu eltim dayımın karısı kuzenimde aynı şekilde gerçi biz hepimiz aynı doktora gittigmz için doktordan çok memnunz benkmkide oglandi 13. Haftada demişti şimdi tekrar hamileyim 1 hafta sonra cinsiyet öğrenmeye gidicm
Esay01 Parek00 kız çocukları genelde geç gosteriyorb21 haftaya kadar kendini göstermedi 21 de öğrenmiştim kız olduğunu şimdi hamileyim 14 de direk belli etti kendini erkek
Parek00 buse2507 arkası dönük olsa hadi neyse acık ama bacakları kapalı, kemik yapısından da anlıyorlar zaten
Alya05 Parek00 benimde öyleydi 18 haftalık net öğrendik. Bacakları hep kapalıydı. Vişne suyu içmiştim net açtı bacakları 😀
Parek00 SuEr_Tu1512 tabii istisna olabiliyor erkekler de saklıyor ama doktorlar kemik yapısından anlıyorlar sanırım tecrübe…
Asortikhanim Parek00 Aa terbiyeli çocuk işte benim zilli açmıştı bacağını göstermişti 4 yaşında şimdi arada bakın popomu sallıyorum filan diyor arsız kızın halide ayrı zor 😂😂 Otur şükret terbiyesine 🤭😂
Parek00 Asortikhanim YAAA LÜTFEN BENİMDE ONDANIM OLSUNN DUA EDİNNN 🥰 MaşALLAH rabbim uzun ömürler versin.. ♥️