eslem2121 Şimdi iki korunma yöntemi kullanıyorum bu ay hap almadım çünkü yan etkisi oldu bana adetim de düzensizdir bir iki gün önce kahve lekelenme yaşadım bugğn test yaptım aklımdaki kuruntulardan kurtulmak için kaset test negatif çıktı erken olan ise böylr
4631 eslem2121 bende bu markanın testiyle öğrenmiştim hamile olduğumu adetime bir gün kala yapmıştım benimki daha silikti seninkinden var gibi sanki hakkında hayırlısı olsun
eslem2121 deletedmom43191 kaset test negatif olduğu için beklemek istedim tahminen 27 de adet olurum die düşünüyorum ama dediğim gibi düzensiz
Deletedmom_247 eslem2121 canım yanlış anlama bu markanın allah belasını versin asla bu markaya güvenme derim. Ya hemen gidip kan verin ya da başka bir test ile de deneyin.
Jdjsjsksk eslem2121 bu marka bana sahte pozitif çıkardı kaç kere benim de düzensiz oluyor kan testi yaptırsanız netleşir kafanız rahatlar
Edolf eslem2121 daha adetinize 6 gün var o yüzden erken gebelik testleri kaset testlere göre daha düşük beta değerlerini algılayabiliyor o yüzden erken gebelik testi zaten. Büyük ihtimalle hamikesiniz ama çok yeni olduğu için kaset test saptayamamış ½ gün sonra testi tekrarlayın veya kan verin
Mariam1 eslem2121 canm bu teste Göre var ama kesin değil kan ver Emin olmak için benim de kac kere çıktı hep yalancı pozitif gördüm