Kizlar merhaba 1 ay önce doğum yaptım sanırım ikinmadan kaynaklı makat çatlağı olmuş de tabi kabızlıkta oldu dogumdan sonra doktora göründüm bakar bakmaz ameliyat dedi %10 ihtimal hadi sana ilaçlarla geçmesini soylim dedi anestol krem ve prakortil krem verdi ve ben emziriyorum ne yapacağımı bilmiyorum bazen WC yaparken ağrı oluyor yapamıyorum bazen de yapabiliyirum bu ameliyatı olan var mı nasıl bişey kafayı yemek üzereyim olmak istemiyorum olmadan nasıl geçecek bu illet