Edolf Şuan 23+1 deyiz. Büyük alışverişini 7. Aydan sonra yapmayı planlıyorum. Kış bebeği olduğu için şuan çok tarlı bir battaniye örüyorum. Siz neler yapıyorsunuz. Alışverişe başladınız mı? Bu arada emzirme danışmanlığı alıyorum ve danışmanım göğüs pompasının kesinlikle göğsü boşaltıp yeniden taze süt üretilmesi için gerekli olduğunu onda da en konforlusunun eller serbest modeli olduğunu söyledi
cakirbebek Edolf merhaba 25 haftalığım ikinci gebeliğim cinsiyet degisince kiyafetleri sifirdan almak zorunda kaldik eylülde yikama ütüleme yaparim kısmetse 😄
Edolf cakirbebek aaa cidden mi şuan doğru olan cinsiyet nedir. İnşallah daha önce aldıklarınız fazla değildir🤭 şakacı bebişler
HavvaM0806_ 20+2 haftaligim daha hiç birşey almadım bende erken diye düşünüyorum alışveriş için ama çok agirlasmadan da yapmak istiyorum
Edolf HavvaM0806_ ay evet 30 dan önce bitmeli diye düşünüyorum bende 28 de başlarım inşallah. Hareketlerini net hissediyor musunuz
cakirbebek Edolf yok yanlış anladiniz gerçi oda doğru 16 haftaya kadar kiz dediler bir iki birsey almıştım sonra erkege dondu değiştirdik . Ama benim bir tane daha kızım var simdi erkek olunca mecbur kıyafet aldik demek istedimm😍😂😂
Eddyy Haftaya girdik, kıyafetlerinin çoğunu aldım bi beyaz basic zıbınlar kaldı, bir de mobilya gibi büyük eşyaları kaldı çorap vs de alınacak tabi ağız mendili, emzik vs var onlara da başlarım diğer aya diye düşünüyorum
Edolf Eddyy bir girdap gibi bitmiyor insan hevesleniyor birde her şeyi alası geliyor sağlıkla gelsin minik
hamilesavis19 22+4’üm hala hiçbir şey almadım. 😅 Ekim Kasım gibi alışverişe başlamayı planlıyorum. Aslında Aralıkta doğum yapacaklar olarak buradakiler iletişimde kalsa ne güzel olur hazır benzer haftalardayız, kafamıza takılanları sorarız🥰
Edolf hamilesavis19 ay evet gerçekten en azından hangi marka hangi ürün birbirimize yardımcı oluruz tecrübeli annelerden de fayda görürüz. Bende Ekim Kasım gibi başlarım herhalde çok sağlıkla gelsin bebişler inşallah bizimde çok kolay doğumlarımız olsun🥰
emyn54 21+2 yim ben de ekimde yaparim diye düşünüyorum 2.oglum olacak zaten bir cogu ilkinden kalanlar olur heralde 😅 tabi insan yeniden yeni şeylere heves ediyor bakalim 🥰
Edolf emyn54 ay ne güzel maşallah evet eklemeler olur tabi ama en azından büyük eşya bebek arabası derdinden kurtulmuşsundur🥰
Edolf HavvaM0806_ yaaa yerim onu maşallah ona bende bugün çok net hissettim sağlıkla doğsunlar da o minik ayaklarla tanışalım biran önce
Bebis25 Haftadayim 2. Oğlum geliyo. henüz hiç bişey almaya başlamadım. Tanıdık çevrem bebek arabası verdi bide ana kucağı. Onun dışında bebeğe dair hiç bişey yok ortada. Diğer oğlum on yaşında ondan kalan hiç biwey yok sıfırdan baslicaz🙈
Edolf Bebis25 Oo maaşallah ay tabi şimdi sizde biz gibi sıfordan alacaksınız Allah yar ve yardımcımız olsun
Edolf duygumfoca yok hayır bebek emdi doydu ya o doyduktan sonra meme de kalan sütü sağmalıymışız. Sağmazsak memede süt kaldığı için yeni süt üretilmez dolayısıyla sütümüzü az sanarmışız. Emzireceksin sonra sağacaksın meneyi boşaltacaksın dedi