Selam 16 haftalık gittik doktora yan duruyor arkada çıkıntı var kordon da olabilir dedi ama ön taraftan boş kız gibi de dedi 4 gün sonra gittim bu sefer de emin değilim cihazım yetersiz ama burdan bakınca bacak arsı boş kıza benziyor dedi bende bilmedim yaşayan var mı 😃