Mini_baby Adetime daha 13 gün var test yapayım dedim böyle çıktı kızlar hemen de çıktı silik bir çizgi görebiliyor musunuz
Pembe_bulut Mini_baby muhtemelen kuruma çizgisi adete 13 gün varken hiçbir testte çizgi çıkmaz ki adete 3-4 gün kala bile çıkmıyor bazen.
072021 Benimde adetime 13 gün var ama yapmadım doğru sonuç vermez diye Ben bundan önce bir kürtaj yaşadım o hamileliğimde adete 10 gün kala yapmistim kaset testte çıkmamıştı hamile değilim dedim Adetim gecikince yaptım hamileydim sonra kurtajla sonuclandi
Mini_baby 072021 benimde şişliğim var diye yaptım ama çok uzun zaman var adetime çıkmaz diye yaptım böyle çıktı bi şüphede kaldım
Lovebaby27 Siyahbeyaz_ canım 9 gün varsa test yanlış gösteriyor benimde 9-10 gün var daha embriyo daha tüplerden geçiş aşamasında yani
dmrelif Test yanlış çünkü o kadar erken çıkmaz imkansız çünkü döllenme varsa bile daha tutunmaya başlamadı üzmek için demiyorum ama cidden tıbben mümkün değil şu anda çıkması o test de zaten çoğunlukla silik çizgi çıkıyor
Siyahbeyaz_ Lovebaby27 yumurtlamayı adet bittikten sonra görmus olabilirim. Burda 10 kala öğrenen var umarım benimde öyledir🤲🏻
Lovebaby27 Siyahbeyaz_ yumurtlamanın üstünde Max 12 gün geçmeli öğrenmen için canım İnşallah hamilesindir yinede koyulaşmayı takip et