Deletedmom_878 merhaba öncelikle geçmiş olsun bende 14 haftalık düşük yaptım doktor 3 ay korunup tekrar düşünebilirsiniz demişti devletteki, özeldeki doktorum ise araştırma taraftarı olduğunu söyledi patalojiden bişey çıkmadı genetik test verdik 2 genimde pıhtılaşmaya yatkınlık vardı 3 ay sonra korunmayı bıraktım o ay hamile kaldım iğne ve hap kullanıyorum şuan 40 haftalık bekliyorum bi sağlıklı doğumumda var tabi, gebelik düşünmeden önce ve aynı şeyleri yaşamamk için genetik test yaptırmanızı öneririm bide korunma sürecinde folik asite de devam ettim