Byzz61 Bsssse ben 5 gün önce hsg çekimdim. İlk gün lekelenmem vardı doktorum çekilen günün ertesi gününden itibaren 1 gün arayla ilişkş dedi
_nejla_ Bsssse bende de ayni sekilde daha 9 gun once cekildi doktor 2 gun sonra lekelenme bitince devam edebilirsiniz iliskiye hatta ihtimal dahada yuksek dedi
Lovebaby27 Bsssse ben korunmadım 1 ay oldu çektireli canım doktor 1 hafta korun demişti tek o da kanama olabilir diye
Bsssse 1 regli atlatmayı öneriyoruz sıvının tamamen atılması için denildi hem çeken doktor hem kendi kadın doğumcum _nejla_ ilaydasokman Byzz61
Byzz61 Bsssse bilemiyorum canım. Benim doktorum rahim filminin ertesi gün ilişki olsun sonra 1 gün arayla olsun dedi. Her doktor aynı değil o yüzden bir şey diyemiyorum
_nejla_ Bsssse bana korun filan demedi ayrica ilacta vermedi cekildikten sonra konusuldu sonra calismaya devam edin dedi gonderdi sansiniz yuksek dedi kendi asistanida filmden sonra hemen hamile kalmis o yuzden deneyin dedi
Bsssse 1 yıl önce kürtaj olmuştum tüplerim açık ama rahimde yapışıklık var demişlerdi onuda basınçla açtık dediler acaba o yüzden mi anlamadım doğrusu
gk111 Bende çektirdim bana da antibiyotik falan verdi ben kendim sordum hatta ilişki sıkıntı olurmu diye doktor hayır bugün biraz ağrım olur yarın normal hayatına dönebilirsin hatta şuan daha yüksek şansın demişti
tugcemre58 Bsssse korunma diyorlar çünkü vücutta radyasyon kalıyor bu şekilde gebe kalmanı istemiyorlar bebeğin gelişimine zararlı