Geçen ayın 20sinde Regl oldum bu ay 3 gün gecikti sabah Days doctor markası test yaptım çizgi görünmedi ,normalde Regl olacağım zaman göğüs hassasıyetim olurdu şuan yok E testte de negatif çıktı anlamadım ne yapmam lazım bişey söylemek için erken mı acaba (birde dün çok fazla cinsel isteğim oluştu ) Regl oyun mu oynuyor benımleee fikri olan var mı