Sevimaltnn Ekimde tatile gitmek istiyoruz o zaman bebeğimiz 2 aylık olucak inşallah ama dururmu gaz sancısı olurmu yine bizim burnumuzdan getirirmi rahat rahat gezebilirmiyiz emin olamıyorum bebeği küçük olup tatile giden varmı nasıl geçti gittiyseniz
deletedmom43191 Sevimaltnn ekimde usutebilir bebek ekimde havalar serin oluyo yenidogan icin sikinti olabilir
azra01 Sevimaltnn gidilir niye gidilmesin soğuk olursa ona göre giydirirsin olumlu düşün olumlu şeyler olsun
Sanane25 Sevimaltnn gidilir canim emin ol oralar bile çok soğuk olmuyr ben orta derecede soğuk olan bir ildeyim yani doğuda değilim tabikide ama buralar bile eski kışligi yokken yazlık yerler çok soğuk olmaz git keyfini al çocuk var diye hem kendini hem esini kasma en güzel zamanları az dertli olduğu zamanlar çocukların eli ayağa geldiği zaman emin ol tatiller daha zor oluyr eşinle şuan baş başa keyif yapiyr gibisin düşün yani benim 3. Geliyr ben ilkden tecrübeliyim
Moz Sevimaltnn ben çok gördüm yazın ortasında 1-2 aylık bebekle tatile gelen güneşin altında bırakan umursamayan dehşetle izledim.Ben yapamam eşim de asla istemez ama bence anne rahatsa bebek de rahat oluyor.Tüm önlemleri alıp gidebilirsiniz dr kontrolü ile.Fakat şöyle düşünüyorum biz bile yolda perişan oluyoruz hava değişiminde vs.O bebiş ne yapsın :(
tonymontana Sevimaltnn uv korumali kaliteli bir mayo gunes kremi ve biz swimbobo golgelikli deniz simdi almistik mis gibi gayet guzel gecmisti 3. aya yeni girmistik rota asisi olup ertesi gun yuzdu kizim
Hazaldmrhn Sevimaltnn nereye gidiceğinize bağlı deniz tatiliyse eğer zorlanırsınız gibi geliyor bebeğe bakıcak biri lazım. Yorucu olabilir. 2 ay sonra doğum yapıcam Ocak gibi 2 aylık olucak bizde gitmek istiyoruz ama bungalov tarzı istiyorum ev tarzı bebek uyuduktan sonra rahat havuza girebiliceğimiz bi ortam olsun istedik. Bu tarz yerlerde daha rahat edersiniz.