37+1 haftalığım Dün göbeğim aşağıya düştü şimdide böyle az az sızıntı şekilde su gibi bişey geliyor iç çamaşırıma değiyor islatmiyor ama ben hissediyorum elimi degdirince su gibi ıslaklık var doğum belirtisi mi acaba benim bildiğim göbek düştükten bı iki hafta sonra doğum oluyor