Kızlar adetim bittiği gün tatile gittim bir haftalığına geldiğimde gün grip gibi oldum hava degişminden düye düşünüyorum garip bir şekilde grip olmam geçti ve bana eşlik eden rahatsızlar ağzımda tad alamıyorum ve koku alamıyorum tedirgin yemek acı zıkkım gibi geliyor içtiğim su bile ve mide bulantısı yaşıyorum en çok ta sabah uyandığımda aç karnına hiç bir şeyde çıkmıyor bu nasıl bir hastalık ne yapabilirim hamile olma olasılığım yok galiba şu an yumurtlama dönemindeyim çevremde herkes hamilesin sen diyor ne alaka ki eşim çalışıyor tek hastaneye gidemedim de yoksa virüs mü oldum ya