oznurr1 Kızlar ana kucağı ve bebek arabası önerileriniz nelerr? Babyjörn ve cybex çok iyi evet ama pahalı ya. O kadar para vermeye gerek yok bunlar muadil ve çok iyi dediğiniz kullanışlı ürünler var mı?
Talentedmom oznurr1 bence de o kadar para vermek gereksiz ben bebek arabasını kabin tipi travel olarak aldım üzerine puseti de koyup kullanabiliyorsun puseti çıkarınca kabin olarak kullanmaya devam ediyorsun elelebaby den aldım
erikarpuz oznurr1 ikisinin de muadil sayılabilecek ürünlerini aldım henüz kullanmadım maxi cosi ve pierre cardin
Nihan87 erikarpuz pierre cardin ana kucağı için kırılıyor diye yorum okudum, ben de almayı düşünüyordum ama kafam karıştı. Çevrenizde kullanan olmuş muydu hiç?
Havva1_ Merhabalar bende benek arabası ve pusetini satıyprum ürün sıfır gibi 2 defa kullanıldı çift yönlü atabilirim resmini çok uyguna vericem
erikarpuz Nihan87 evet kullananlardan yorum aldım, ayrıca arkadaşım ebebekte çalışıyor çok talep varmıs ve hiç olumsuz bir şikayet olmamış
erikarpuz Nihan87 muadillerin kaliteleri az çok aynı olur zaten mamma var merfbaby var hepsi de aynı nerdeyse rica ederim
Asortikhanim oznurr1 Elele markasının ana kucağını bebek arabasını aldım çok güzeller kız kardeşimde eleleden 6 ay önce aldı o da kullanıyor eli ayağı oldu resmen bende oradan aldım doğunca bakıcaz