alyahanimm kayınvalidem ve annem kalmıştı. Şuan 2. Gebeliğim annem kalacak sadece çünkü kayınvalidem oğluma bakacak okulada başlıyor eylülde çünkü. Mecburluk başka tabi ama eşimin yanımda kalmasını istemem doğumda. Anneler daha bilinçli daha duyarlı yardımsever beni en iyi annem anlar eşim daha çocuğu tutmasını bilmiyodu nasıl kalsın yanımda🤣