yarensl Kızlarr bugün 16+2 olduk hastane kontrolüm var dua edin bebişimin cinsiyetini öğreneyim çok heyecanlıyım ve çok merak ediyorum sizler kaç haftalıkken öğrendiniz ? 🌸❤️
DAS yarensl bana 12. Haftada 2 li tarama için gittiğimde direk kız bebek dedi ben sormadan pat diye bidaha göstermedi ama
nerm629_ yarensl Allah kalbinizden geçeni size nasip etsin öğrendiğinizde yazarmisiniz ultrason resmi varmiydi önceki gittiklerinizde varsa atarsanız tahminde bulunuruz
yarensl nerm629_ bu attığım12 haftalık görüntüsüydü doktor bugün kız gibi görünüyo ama net değil pozisyonu çok uygun değil dedi inşallah değişmez 🥹🥹🥹
minikari yarensl 12 haftalıkken %90 kız demişti 16 da %100 dedi 20. Hafta da kesinleşti detaylı ile hala daha diyorum değişir mi falan çevremdeki herkes hurafelerle erkek falan diyor 😂😂
yarensl minikari bana da öyle çevremdeki herkes erkek dedi karnın sivri gibi miden bulanmadı kesin etkek diyolardı 😀
minikari yarensl benim 3.5 ay mide bulantısı kusma oldu cinsiyetle ilgisi var mı bilmiyorum ama 😍 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin minikler
Parek00 yarensl BENDE BİR HEVESLE GİTTİM DÜN :d YİNE AÇMADI BACAKLARINI AMA 2 HAFTA ÖNCE DOKTORUM KIZ DEMİŞTİ :D DÜN Kİ DOKTOR DA KEMİK YAPISI TECRUBEM VE HİSLERİM KIZ EVET DEDİ … SİZİN BELLİ OLDU MU ?
yarensl _illaedep forum kısmında solda 3 çizgi var ona basın resim yükle deyin yönlendirdiği sayfaya atmak istediğiniz resmi seçin ve kopyalayıp buraya yapıştırın