busrax_ merhaba Ocak ayında düşük yaptım. Kendimi hazır hissettiğimde tekrar denemeye başladık son 3 aydır hazır hissediyordum denedik ve bu ay çok şükür tuttu ama yumurtlama zamanımı biliyordum 10 gün sonrasında test yaptım, kan da verdim 1.20 den küçük negatif çıktı tutmadı diye düşündüm eşime de söylemedim üzülmesinden diye 3-4 gün sonra eşim gel test alalım bence var diye tutturunca test yaptım ve pozitifi gördük daha sonrasında kan verdik ve 74 ile reglime 6 gün varken erkenden öğrenmiş olduk döllenmeden 13 gün sonra pozitif’i gördüm 🙏🏼