Merhaba kızlar ben çizim siparişi alıyorum arada yapıp gönderiyorum sayfam da var oradan gördükçe ev sahibi kendi de istedi ben de kimseye yapmadıgımdan ona yaptım full renkli ve 2 çocuk çizdim fiyatını uygun tuttum 1000 tl. İlk geldiğinde verecektim şimdi almıyım çocuklar yırtar dedi o gün bugündür 3 ayı geçti yok en sonda oğlum yüksek yerden alıp yırtmış komple ve çokkk üzüldüm emek vardı:( ne yapılır bu durumda