ilaydasokman russalatasi ben ilk defa 17+4’te hissetmiştim biraz daha beklemen gerekiyor bence. Doktorlar annenin kilosuna Plesantanın yerleşimine göre 20. Haftada felan hissedebileceğini söylüyor zaten o yüzden strese girme bence daha erken :)