O kadar çok korkuyordum ki insanların kötü yorumları yüzünden, ne belden olan iğneyi nede başka hiç bir seyi hissetmedim ilk ayağa kalkış diye korkuttukları o an asla agrı sızı yok arkadaşlar kimsenin kötü doğum hikayelerini dinlemeyin ben doğurduusam herkes doğurur ☺🌸 14 saat oldu bebeğimle güzelce ilgilenebiliyorum