Fatmanur_gul evet canım benim ablam 1 hafta grip gibiydi hep kustu ve kusmaya başladığından beri açılmalaeı başladı ama yavaş ilerlediği için evde çekti 1 hafta sonra gitti doğuma sen git bende bacak ağrısı kusma dedim acile yokken kusmam bana baksınlar diye 3 cm di benimde o yüzden bekleme kesin git bi muame etsinler