kızlar iyi geceler hepinize, ben şuan 26+5 ikiz gebelik yaşıyorum. tek yumurta oldukları için doktorum 30.hafta da doğum olabilir 36-37ye de gidebilir kesin konuşamıyor malesef ama şuan hamdolsun herşey yolunda. nasipse özelde doğum yapıcam merak ettiğim şey rabbim göstermesin ama yoğunbakıma girerlerse bu ücretli mi oluyor? yoksa belli bir gün ücretsiz mi. bazıları anne yattığı süre boyunca ücretsiz demiş bazıları 28 gün vs. bu hastahaneye göre değişir mi? tam bilgisi olan var mı?