Yagmurtekinn ben 7. Ayın sonlarına doğru alışveriş yapmaya başlamıştım. Kış bebeğiydi, bebekler çok sıcağı sevmiyor zaten her şeyin uzun kollularını alsan yeterli bir de dışarıya çıkacaksam altına külotlu çorap giydiriyordum, 2-3 hırka alabilirsin ev serin gelirse onu giydirirsin onun haricinde kalın battaniye 1-2 tane olabilir, kalın bere dışarı da giymesi için bunlar yeterli geldi bana, bir de astronot tulum almıştım dışarı da onu giydiriyordum