Merhaba 38+2 haftalığım , idrarımı yaptım eşimle ilişkiye girdim ardından 10 dk içerisinde 2 kere daha idrara çıktım, bebek hareketlendi ilişki öncesine göre baskıdan dolayı mı idrar yaptım yoksa suyum mu geldi 2 kere idrar miktarıda çay bardağı kadardır maximum yardımcı olur musunuz