Ya benim daha önce çok gebelik kayıplarım oldu ve Rabbim nasip ederse bu ilk olucak ama geceleri özellikle mahvoluyorum ya bazen yediğimi tamamen çıkarıyorum. Kontrollerimde de doktora hiç söylemedim aşırı bulantı olduğunu ilaç kullanmam gerekecek galiba