Deletedmom_290 Gebelıgın 22 . Haftasındayım gece uyuyamıyorum ve sancılarım oluyor ara ara yatarken artık uyku haram oldu
Tuba5555 Deletedmom_290 çok erken başlamış ben 32 de başladım şuan 35 im bir an önce doğurmak istiyorum agrılar fena
Meralinmucizesi Deletedmom_290 bende 26 haftalıkken başladı şu anda 33 haftaligim kafayı yiyorum uyumak için ama yok sizana kadar deli danalar gibi herşeyi deniyorum ta ki sersemlesitorum sabaha karşı sızıp yatiyorum iki saat kadar sonra devam
Deletedmom_290 Tuba5555 kasık ve yumurtalık ağrım var suan uyuyamadım hala sabah normal ama gece böyle oluyor vajına bolgesıne sancı gırıyor acaba gelısım oldu ıcın mı baskı yapıyor
Tuba5555 aytuljddfffg gavisgon kullanıyormuşum bana çok iyi geliyor mideme bi ölçek anında kesiyo doktorum vermişti
Tuba5555 Deletedmom_290 vajina bölgemde benim de oluyor sanki biri iğne batırıyor gibi … o bebek büyüdükçe baskı yapıyormuş ondan kaynaklı sanırım ama kasık agrısı hiç yaşamadım canım dayanılmıcak gibiyse acile görün istersen
Deletedmom_290 Sevdece şimdide harket etmeye başladı ıcımde gece hep oluyor sabah Bukadar harketlı degıl çok güzel bır hıs ama bu sancılar çok fena
Deletedmom_290 Tuba5555 suan sancı gectı hareketlenmeye başladı sanırım gelıstukce baskı yapıyor miniğim
Tuba5555 Deletedmom_290 büyüdükçe hareketleri bazen can acıtıyor geçende ayağını gezdirdi sanırım bir acıdıki 🤣 onlarda daraldı içerde büyüdükçe çıkmak istiyorlar bence artık 🤣
Deletedmom_290 Tuba5555 enson erkek denıldı ılk 15 haftalıkken kız demıstı sonra ıkı ayrı doktorum erkek dedı ıkısıde başarılı bır doktor sanırım ılkı goremedı
atesvesu Deletedmom_290 test yaptım silik çıktı daha kan vermedim galiba yeni hamileyim bu üçüncü olacak ilk gebelikte de uyuyamadım geceleri öğrendiğim an başlıyor uykusuzluk