senaaaaaaaaaa Kızlar sarılığımız olduğu için doktor mama kullanın dedi sma pro önerdi ama arkadaşım onun çok şikayeti var hipp kullan diyor arada kaldım. Kullanıp memnun kaldığınız mama markası var mı önerir misiniz
Zynp070123 senaaaaaaaaaa merhaba kızıma hipp organik combiotic kullandım memnun kaldım hastane aptamil vermişti gaz yaptı
Selim_Alparslan senaaaaaaaaaa bence deneyerek bulursun artık hangisi iyi geliyor canım. Biz Evolvia ve Aptamil kullandık mesela hiç yaramadı 🌸
yagizinannesii senaaaaaaaaaa ilk çocuğumda sma comfort kullandım çok memnun kaldım. Gaz problemi olmadı
Elfo Sma kullandım sorun yaşamadık hastanede de farklı bi marka vermişlerdi hola mı ne o da sıkıntı yaşatmadı şükür çocuktan çocuğa değişiyor sanırım
mrvknl senaaaaaaaaaa canım benim bebeğim kolikti ve sarılık olmuştu hastane direk aptamil başlamıştı ama inanılmaz gaz yapıyordu sonra golden goat kullanmaya başladık iyi geldi gazı azaldı ama antikolik biberonla veriyorduk o biberonda hava girmesini azaltıyordu
mrvknl senaaaaaaaaaa canım benim bebeğim kolikti ve sarılık olmuştu hastane direk aptamil başlamıştı ama inanılmaz gaz yapıyordu sonra golden goat kullanmaya başladık iyi geldi gazı azaldı ama antikolik biberonla veriyorduk o biberonda hava girmesini azaltıyordu
mrp2023 senaaaaaaaaaa sma comfort aldık kullanıyoruz bi problem yaşamadık çocuk doktoruna sordum iyi bi mama devam edebilirsin dedi