İlk gebeliğimde , ağırlık çöküyordu yemek sonrası, ağırlaşıyordum kafam ağrıyordu , elimi kaldırmaya halim kalmıyordu. Yemek sonrası o değişikliği az çok anlıyorsun aslında, şu an bu gebeliğimde de benzer şeyler var muhtemelen bunda da var. Medikalcilerde şeker ölçüm cihazı var , sabah aç karnına sonra ilk lokmadan sonra 1 saat geçince ölçmek gerekli , 140 üstü çıkarsa var demek