Dnoktay bu kadar saygısızlık olmaz olay isim değil burada aslında isim düşünülür ne olduğu falan çok önemli değil ama o sizi bu olayda yok sayıyor kusura bakmasın ama bu iş boşanmaya kadar gider yani kimsenin kimseye bu saygısızlığı yapma hakkı yok izin vermeyin koydurmayın isterse pişman olsun bugün bunu yapan yarın yine başka mesele de yapar aynısını beş yaşında çocuk değil bir evlilikte doğumda da anne bu kadar yok sayılmaz sizde büyütün yani bir süre ailenize gidin iyi o zaman bu işin olacaksa gelmiyorum diyin bir daha da bu adama başka çocuk falanda yapmayın kesinlikle ben doğurduğum çocukta beni
Bu kadar kenara itemezsin yani geneldede bu kadar saygısız mı evlilik içinde böyle alışmasından da kaynaklı bu olay aslında