Aslksp ıkısıde ıyıydı canım ztn bn okadar cok kullandım ki tomis vs o cok kotu chhiconunda var cnm o dahada guzel ama arkadasım kullandı hepsiburada comdan almişti tabı aramızda fark oldugu için yıllar sonra gerek kalmadı oglum için 2:5 bucuk yasına kadar kullandım. Yani şimdi kullanmıyorum attım ıkıncıyede yenisini alıcam. Chicco alıcam sanki. Hoşuma gıttı. Bnmde