ash62an ben 39 +6 haftamın penguen yürüyüşü yaptım plates topu ile daire çizdim yârım YouTube de video var ertesi gün kontrole gidecektim gece sancım başladı ama şiddetli değildi sabaha hafif kanamam oldu doktora gittim de 4cm açılmam vardı sonrası daha hızlı ilerledi akşama kızıma kavuştum inşallah sizde kolay olur ben öyle olacağına inandim hızlı ilerledi