pika1 cityde evin nil uğurlu vardı onunla devam ettim çok ilgili çok güler yüzlü bi hocam çok seviyordum son aya kadar onunla devam ettim o da cityden akademiye geçeceğim dedi orda devam edelim dedi sonra cityden çıktı akademiye hemen başlamadı tatil yaptı bi süre.Sonra çevremden tavsiyeyle forum yaşamda sultan çınar çelik var ona gittim çok çok iyi bi doktor ama aşırı kalabalık oluyor bekliyorsunuz bir süre orda sezeryan oldum en son çok memnun kaldım önerim de ya evin hoca ya da sultan hoca ikisine de 1 er kez muayeneye gidip karar verebilirsiniz isterseniz 😊