Kızlar saat 8 den beri 5 ve 10 dakikada bir karnımda ağrı oluyor hastaneye gittim nst de hafif düzensiz sancı çıktı ve 1 cm açıklık varmış bebek uyuduğu için yemek ye yürü 2 saat sonra gel dediler tekrar nst çekecekler ama ben aşırı derece de ağrı çekiyorum şimdiden böyleyse ilerleyen açıklıklarda ne yapıcam 😢😢